Jornada Portes Obertes (12.03.24)

Ahir va ser un dia molt especial a l’Institut de Seròs. Ens van visitar els alumnes de La granja d’Escarp, Massalcoreig, Aitona, Maials i Seròs que al juny s’acomiadaran dels seus col·legis i de l’etapa d’Educació Primària i al setembre rebrem com alumnes a l’institut.

Durant aquesta primera presa de contacte amb l’Institut, van poder les instal·lacions del centre, entrar a les classes i parlar amb els futurs companys i professors. Gràcies als alumnes guies de cada grup, van conèixer els aspectes més importants del dia a dia al centre, els programes educatius on participem, els diferents professionals que treballem al centre, les exposicions que els alumnes han preparat durant el curs, etc. A més, van fer un tastet de diferents activitats que realitzem a l’institut gràcies als tallers organitzats per alumnes d’ESO i Batxillerat com el taller de Visual i Plàstica, robòtica, experiments científics, concerts, taller Escoles Verdes, presentació del nostre hort, activitats lúdiques en anglès, etc.

Al final del matí, va ser el torn de rebre a les famílies, les quals també van poder conèixer els diferents espais del centre, les activitats i programes que portem a terme, etc.

Aprofitem per donar les gràcies a tots i totes els que vau venir ahir a l’institut. També a tots aquells alumnes i professors/es que han aportat el seu granet de sorra per a que el dia d’ahir fos possible. Seguim!