Internacionalització a l’INS Seròs!

Durant la setmana passada vam rebre la visita dels alumnes d’intercanvi de Frankfurt i de les professores d’una escola de Tychy a Polònia, per preparar una futura estada amb nosaltres. Vam fer diverses sortides per tal de fer-los conèixer el nostre territori, així com també activitats de descoberta i cohesió. Tant alumnes com professors van poder gaudir de les nostres costums i descobrir el nostre dia a dia, tant dins de l’insitut com a fora.

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut