IMPLICA’T+ AMB LA CARTA DE LA TERRA

Els alumnes de 3r ESO (aula PR3) ja formen part del grup Implica’t+, un projecte cooperatiu i transversal que té com a objectiu treballar la Carta de la Terra i l’Agenda 2030 a les aules.
Amb motiu de la 1a Jornada Internacional Implica’t+, aquests alumnes, juntament amb alumnes de l’Institut Torre Vicens de Lleida i l’Institut Seròs, han creat un pòster sobre aquests 16 principis universals per repartir a tots els centres educatius de la província de Lleida. Això ha estat possible gràcies a la Diputació de Lleida i a l’Institut d’Estudis Ilerdencs.
Us impliqueu?

Molta gent petita, en molts llocs petits, fent coses petites, pot canviar el món.

Gràcies Nerea, Ibu, Nermin, Raül, Malak, Dani, Andrea, Sergi