Guia de lectura (9). Treballs de Recerca

En aquesta nova proposta de guia de lectura t’acostem els Treballs de Recerca de l’alumnat que tenen un mínim de vuit i que tens a disposició per a consulta i servei de préstec a la nostra biblioteca. Dins de l’inventari de Treballs de Recerca n’hem seleccionat dins de cada temàtica, són molt interessants i t’animem a venir a consultar-los. Aquesta vegada els protagonistes són els alumnes!

Recordar que pots consultar l’inventari en el següent enllaç:

-ARBONÉS, Alina, La impressió 3D en l’àmbit de la medicina, 2021.

-ARESTÉ, Anna, El suïcidi, parlem-ne, 2020.

-IBARS, Jesús, Ins Seròs: maons i pedres vives. Cos i ànima, 2022.

-EL OUADI, Salma, Biocatalitzadors. Activitat enzimàtica dels biocatalitzadors en la producció d’èsters etílics, 2017.

-ESTRELLA, Pau, Tot el que necessito saber i fer, per ser DJ. Paustar, 2018.

-JOVÉ, Maria, Som conscients d’allò que aboquem al riu?, 2020.

-LONCÀ, Ariadna, El jovent i l’esport. Una anàlisi de l’abandonament esportiu dels joves de la província de Lleida, 2023.

-MACIÀ, Roger, Les claus del triplet, 2009.

-MIARNAU, Laia, Homeschooling: l’altra cara de la moneda, 2018.

-RAIDÓ, Roger, Antoni Gaudí: on acaba la ignorància… i on comença la referència? Realitat i mite d’un artista irrepetible, 2018.

-RUIZ, Ares, I tu, ets conscient del que consumeixes?, 2023.

-SEGURA, Jana, Sortiràs d’aquesta i de moltes més… Creació d’un Escape room, 2023.

-TEIXIDÓ, Emma, Seròs: De l’ensenyament de la II República al franquisme amb la veu dels seus protagonistes, 2008.

-VILASETRÚ, Ona, La donació de sang del cordó umbilical, 2023.

I de propina:

-POYO, Elisabet, La novel·la criminal: de la teoria a la pràctica, 2013.

[Crèdit fotogràfic: JMCO]