ÈXIT DE LA JORNADA DE PORTES OBERTES 2020

El passat 3 de març, vam convidar als alumnes tutores, pares i mares de les escoles adscrites al nostre institut a la jornada de portes obertes.
Entre les 8.30 i les 12.45 els nostres delegats van acompanyar els alumnes i mestres que van participar del nostre dia a dia, i d’activitats preparades pels nostres alumnes al gimnàs, laboratoris, tallers i aula de música i també de dos pel·lícules fetes per l’alumnat. Una explicava els nostres projectes i l’altra mostrava el programa educatiu del departament d’Educació Física.
Entre les 13.30 i les 15.00 ens vàrem trobar amb els pares i mares, en una jornada molt similar també protagonitzada per l’alumnat del centre.
Us adjuntem l’enllaç de la presentació que varem passar aquell dia.