Estudi assistit gratuït juliol. Termini sol·licitud 6 de juny

És molt important començar el curs 20-21 al nivell que toca. Amb finançament del Pla educatiu d’Entorn durant el mes de juliol, a les escoles de les poblacions adscrites i a l’INS Seròs, es faran classes gratuïtes de reforç a l’alumnat de l’institut que ho necessiti. Molt especialment a tot l’alumnat que ha tingut dificultat per seguir les classes del 3r trimestre de forma telemàtica. Si esteu interessats o sabeu d’algú que ho pugui estar poseu-vos en contacte amb el tutor o tutora abans del dissabte 6 de juny. Es seleccionarà un màxim de 8 alumnes per població en base a 3 criteris: Curs, situació familiar i valoració de l’equip docent.