Estada ERASMUS a Polònia

Diumenge que ve, dintre del projecte Erasmus «Reporters of a green Europe» que estem portant a terme a l’INS Seròs, un grup de 10 alumnes de 3r d’ESO, acompanyats de dues professores, viatjaran fins a Polònia per visitar el Complex escolar núm. 4 de la ciutat de Tychy, propera a Cracòvia. Durant la setmana, ens faran arribar diàriament, a través del compte d’Instagram de l’INS Seròs, totes les activitats que aniran portant a terme. A més d’esbrinar com tracten des de l’escola el tema de l’emergència climàtica i la sostenibilitat, els nostres alumnes tenen com a objectiu redactar la crònica del viatge i un parell de reportatges sobre les visites culturals que també faran. Totes aquestes activitats són possibles gràcies a una subvenció del programa Erasmus+ de la UE.