Estada ERASMUS a Grècia

Com heu pogut anar seguint a través de l’Instagram i de la nostra web, entre el 7 i el 13 de març de 2024, un petit equip de l’INS Seròs (9 alumnes de 3r d’ESO i 2 docents) hem fet estada a Tessalònica, la capital de la regió de Macedònia, gràcies al programa Erasmus+ de la UE i en el marc del projecte «Reporters of a green Europe». Els nostres alumnes, en qualitat d’enviats especials a Tessalònica, han exercit de corresponsals i han pres nota escrita i gràfica de la nostra setmana de convivència i de col·laboració amb els alumnes i els professors del 8è Liceu de Tessalònica. Si voleu conèixer el programa complet de l’estada, accediu a la secció Erasmus+ a través d’aquest enllaç.