Escull la matèria de Literatura catalana!

T’animem a escollir la matèria de Literatura catalana a 2n de Batxillerat. Ha estat un curs molt llarg on no s’ha pogut realitzar la matèria i ara et toca a tu, escull-la i fes que no es perdi en l’oblit, perquè quan una cosa desapareix costa molt que retorni.

Així doncs, si t’agrada llegir, passar una bona estona de classe treballant les lectures i aprenent de manera innovadora, no t’ho pensis dues vegades!! Escull Literatura catalana a 2n de Batxillerat el proper curs. Llegiràs els llibres, sí, però també ho compaginaràs amb activitats boniques: Booktubers, pòdcasts, recitals poètics, documentals en vídeo que realitzaràs… entre d’altres.

Perquè amb la realització d’aquesta matèria adquiriràs les següents habilitats enllaçades aquí:

Mira aquest vídeo promocional que va realitzar l’alumnat de 1r de Batxillerat de Literatura catalana el curs passat.

Moltes gràcies!

[Crèdit fotogràfic: JMCO]