ESCOMPÍS DE L’INSTITUT

IMPLICATS EN LA SOSTENIBILITAT i L’ENTORN

El residu zero és l’objectiu principal que perseguim al nostre centre, i per això des d’Escoles Verdes volem utilitzar la nostra comunitat educativa per tal de compartir o reciclar recursos materials i donar-los una segona vida.

Així, estrenem una nova secció a la web d’Escoles Verdes del nostre centre: “Escompís de l’institut”.

Inclou una biblioteca virtual d’objectes (Jo tinc – Jo vull) i les diferents campanyes que fem (Mercat d’intercanvi de Roba i una nova campanya per reciclar mòbils vells al nostre centre).

Us animem a participar!!!! Uns minuts del nostre temps poden tenir un gran impacte i generar un gran canvi en el món!!!!!

A més, des d’Escola Verda també participem en la proposta del Refugi de llavors hortícoles de varietats locals i tradicionals que es vol iniciar aquest curs amb les EV de Lleida. En teniu? Feu-nos-ho saber!!!!

També busquem horts propers a l’institut, per ajudar-vos a cuidar-lo a l’hora que ens apropem a la natura i la cultura de la terra.