Els treballs de recerca a l’abast!!

És una gesta important per a la nostra biblioteca. Recentment, hem finalitzat la catalogació dels cent deu treballs de recerca amb nota mínima de 8 i n’hem renovat l’etiquetatge.

Al llarg dels anys, se n’havia catalogat alguns, però mai s’havia pogut completar la tasca. Primer de tot, es van haver de revisar que els treballs de recerca estiguessin ben classificats per matèries i posteriorment, que no n’hi hagués cap de repetit. Després anotar les etiquetes que s’havien de realitzar, calcular el seu tamany, crear-les, imprimir-les, que també va costar i demanar el permís per a plastificar-les. Ha estat una feina magna, d’uns quants dies i d’unes quantes hores. Sense treva. Esgotadora. Però ha estat gratificadora, una satisfacció haver-se pogut finalitzar. Com haver guanyat la Champions, si més no. També s’han catalogat els treballs de recerca de tal manera que amb la fitxa de registre dins ePèrgam se sàpigui exactament a l’arxivador que es troba cada treball. Per tant, a viva veu, us podem ben dir, que tots els treballs de recerca estan inventariats!!

Esperem que a partir d’ara, vingueu sense pudor a remenar aquests treballs, sí sí, també el professorat!! com algun/a alumne/a va començar a fer els proppassats mesos.

I sobretot, alumnat, si algun dia n’arribeu a realitzar un, a la seva portada, poseu la matèria a la qual correspon la temàtica del treball i no el departament que la corregeix, perquè, sinó, dificulta la seva classificació, i no us oblideu d’escriure el seu any de realització per a saber quan es va fer.

Es pretén:

.Fer difusió dels treballs de recerca catalogats de la biblioteca com a un exemplar més de consulta, tant pel professorat com per l’alumnat, així com també a d’altres membres de la comunitat educativa que ho desitgin.

.Accessibilitat a la consulta dels treballs de recerca tant a l’alumnat de 4t d’ESO com de Batxillerat com a font d’inspiració i facilitat de la seva cerca amb el programa ePèrgam..

.Celeritat en la localització del treball de recerca en el seu arxiu corresponent a la pròpia biblioteca.

(Crèdits fotogràfics: JMCO)