El misteriós cavaller ja ha arribat!

Ja tenim aquí el cavaller, no ha arribat a cavall, emperò ja el tenim a Seròs, a la biblioteca. No necessita presentació. Tothom el coneix. Avui és el seu dia. Després d’un periple ple de dificultats, però, que va poder salvar la seva vida, gràcies a l’ajuda de diverses persones, d’un drac malèfic, un monstruós contenidor de paper que el desitjava i molt, volia emportar-se’l per sempre. També va estar uns mesos d’aquest curs sense rumb cavalcant i resguardat a l’Aula d’acollida esperant un futur millor.

Des d’aquí agrair a l’Íngrid que ens va dirigir cap a un bon dibuixant i a l’exalumne Ayman Mounin que el va dibuixar el curs passat. També ens agradaria agrair a l’alumnat que l’ha pintat durant aquest curs: Abde de 1r C i a l’alumnat de 2n C: Adam, Ibu, Nadir, Mohammed, i Abdelillah i que alhora, van ajudar a la logística que se suportés de peu.

Ha quedat realment ben bonic, moltes gràcies per fer-ho posible!!!

El podreu visitar a la nostra biblioteca!!

(Crèdit fotogràfic: JMCO)