DINAMITZEM ELS ESBARJOS DE L’INSTITUT

En les darreres setmanes els esbarjos de l’Institut han canviat força gràcies a una bona iniciativa d’alguns professors.

Ja fa temps que hi donàvem voltes, sempre ens havíem repetit que els esbarjos en un pati petit porten a conflictes que s’arrosseguen a les aules. Per intentar canviar això,  l’institut ha engegat un pla per a diversificar l’oferta d‘activitats entre els alumnes del centre.

Gràcies a la col·laboració dels alumnes de 4t ESO, la coordinació del departament d’E.F., les aportacions de material de l’AMPA i la col.laboració del professorat del centre s’ha aconseguit una bona dinàmica de pati. Els alumnes de 4t coordinen i controlen les diferents activitats a realitzar tant dins com fora del gimnàs. L’oferta per aquest primer trimestre ha estat: ball, escacs, tennis  taula i bàdminton com a activitats d’interior i lliga de futbol i bàsquet com a activitats d’exterior. L’acceptació ha set molt alta i més quan en arribar el fred, els alumnes poden disposar d’un espai sota coberta per realitzar activitats que els motiven.

Us deixem una breu mostra d’imatges perquè us en feu una idea.

Continuem millorant per a fer créixer la nostra família educativa.