Concurs de contes curts!!

7è concurts. Concurs de contes curts

És un concurs de microcontes al qual estem convidats/ades tot i estar limitat a l’alumnat de l’Alt Empordà, atès que el coordinador de biblioteca va realitzar el curs.

A partir d’avui, ja està oberta la convocatòria per a què l’alumnat del nostre centre que ho desitgi hi participi. Cal llegir primerament i curosament les bases en les respectives categories. Si algun docent també s’hi vol aventurar, també hi pot participar. L’enviament del microrelat es realitza mitjançant un formulari.

Adjunto l’enllaç amb les bases. Hi ha un mes. S’homenatja a Josep Maria Benet i Jornet.

Desitgem i esperem que alguns alumnes del centre hi participin!!!! Si cal, els docents els podeu donar un cop de mà.

Si us plau, feu-ne difusió!!!!!

Moltes gràcies!!!

(Imatge extreta de: El Biblionauta)