COMUNICAT ALS PARES

Benvolguts pares i mares,

El present comunicat és per informar d’algunes dates i qüestions importants.

Entre el 19 i el 22 de maig el centre estarà obert únicament per atendre la preinscripció presencial de l’alumnat de 1r d’ESO. La normativa de prevenció vigent prohibeix l’entrada al centre durant aquests dies per qualsevol altre motiu. Es podrà entrar més endavant, quan la situació millori i amb temps per poder fer el retorn de llibres a Iddink i recuperar tot el material que tingueu desat  a les taquilles.

El curs acabarà de forma no presencial a tots els nivells. Si passem a la fase 2, l’alumnat de 4t i 2n de batxillerat podria retornar al centre uns dies abans del fi de curs. En aquest cas, oportunament informarem de les condicions del retorn.

Pel que fa a la preinscripció i matrícula de cada curs, dies abans del període corresponent a cada tràmit publicarem a les xarxes la documentació necessària per portar-la a terme. Tot i així recordeu que també es publica al web “Estudiar a Catalunya”. A grans trets us podem avançar:

ESO

• Preinscripcions 2n a 4t ESO: No cal fer res. No cal la confirmació de plaça pel curs 20-21.
  • La matrícula serà entre el 13 i el 17 de juliol.
  • L’alumnat de 3r d’ESO properament rebreu un formulari per la tria d’optatives de 4t. Són les mateixes del curs actual.
  • Proves accés a cicles: Inscripció: del 13 al 21 de maig de 2020. Més informació al web del Departament d’Educació.
  • Fi del 3r trimestre: 19 de juny.
  • Recuperacions extraordinàries ESO: 22 i 23 de juny (no podem concretar com es faran ,per això insistim molt en recuperar abans del 19 de juny les matèries pendents)

TREBALLS DE SÍNTESI i PROJECTE RECERCA 4t

• Recordem que és obligatori fer-los. Aquest any seran telemàtics i tindran lloc entre el 10 i el 16 de juny.

BATXILLERAT

• Fi 3r trimestre 2n de batxillerat: 25 de maig
  • Proves PAU 2n batxillerat: 7, 8, 9 i 10 de juliol.
  • L’alumnat de 4t d’ESO properament rebreu un formulari per la tria d’optatives de 1r de batxillerat. Seran probablement les mateixes del curs actual. Les de 2n de batxillerat són continuïtat de les de 1r.
  • Les preinscripcions seran entre el 27 de maig i el 3 juny. Es podran fer per via telemàtica.
  • La matrícula serà a partir del 2 de juliol.
  • Lliurament del treball de recerca de batxillerat a secretaria: 29 de juny.
  • Proves extraordinàries de 1r de batxillerat: 1 i 2 de setembre.

RETORNS DE PAGAMENTS

• Un cop tinguem la informació de les agències de viatges procedirem al retorn de diners abonats pels treballs de síntesi no fets i altres conceptes. En breu rebreu un formulari per entrar les dades bancàries per tal que us puguem fer el retorn.

RECOLLIDA LLIBRES

Tenint en compte la incertesa respecte al termini i formes d’obertura dels centres d’ensenyament aquest curs, així com les necessitats de garantir la seguretat i higiene dels estudiants/famílies, docents i personal del centre i d’Iddink, enguany la recollida d’ecoBooks no es farà de forma presencial en el centre i es procedirà de la següent manera:

• Els estudiants podran portar els llibres a qualsevol oficina de Correos que, a la seva vegada, els enviarà a Iddink.
  • Per a que el cost de Correos sigui gratuït, s’hauran de portar els llibres abans del dia 15 de juliol amb un codi que s’enviarà per mail a cada família.
  • Aquest codi el facilitarem de forma gradual i establint dies preferents per anar a Correos per curs, per tal d’evitar aglomeracions.
  • Els llibres es revisaran al magatzem d’Iddink, a Correos només caldrà portar els llibres, prèviament dipositats en una caixa o bossa ben protegida
  • Els alumnes de 2n de Batxillerat disposaran per retornar-los d’un termini més llarg.
  • Tota la informació de com fer-ho estarà redactada al dors de l’albarà de devolució que, com cada any s’enviarà per mail a les famílies i estudiants.

Trobareu una presentació virtual de Iddink aquí: vimeo.com

Tot i que anirem publicant al web i l’eBando del centre no dubteu consultar per telèfon o correu qualsevol dubte que pugueu tenir.