Competim en la 1a LLEIDA CHESS CUP ESCOLAR PER EQUIPS!

El 10 de juny l’equip Avinganya. Club d’Escacs Ins Seròs ha anat a competir a la 1a Lleida Chess Cup Escolar per equips organitzada pel Gran Mestre Internacional Josep Oms. Tres han estat els jugadors que ens han defensat com a centre: Leo Cintas, Sabrine Rhiate, Julià Ribes. Malauradament, ens ha mancat un jugador per a completar l’equip, amb això vull dir, que quan l’altre equip competidor tenia un jugador més que nosaltres, s’adjudicava un punt sense disputar la partida, emperò, tant és, l’important era poder estar presents en aquesta competició jugada a la plaça Ricard Vinyes, competir amb els jugadors disponibles i gaudir d’aquest magnífic torneig, finalment, a set rondes i en partides de catorze minuts. Tot i no obtenir cap premi com a equip, és el de menys, hem jugat força bé i hem deixat el nom del centre ben amunt. Felicitar als equips vencedors: el millor, Col·legi Sagrada Família, i en segona posició, Institut Maria Rúbies.

Jugador/a Ronda 1 Ronda 2 Ronda 3 Ronda 4 Ronda 5 Ronda 6 Ronda 7
Leo Cintas 1 1 1 0 1 1 1