Cloenda del BibliosantJordi

Tot ha funcionat la mar de bé menys:

l’intercanvi de llibres, la fotografia literària, els dibuixos vinculats a Sant Jordi, i la lectura dels textos participants al concurs literari, que no han tingut participants.

Es van exposar els escrits participants dels concurs, i diversos alumnes els observaven encuriosits, es van exposats els punts de llibre realitzats per l’alumnat de literatura i es van organitzar dos recitals poètics virtuals.

El Whatsapp literari “Tens un minut”, va tenir 29 participacions, tot i que ens vam quedar a cinc de l’any passat, s’ha assolit l’èxit una vegada més!

Moltes gràcies a tothom que hi va posar el seu granet d’arena.

(Crèdit fotogràfic: JMCO)