BiblioSantJordi!!!!! Ja el tenim aquí.

Actes que portarem a terme, alguns ja en marxa!! Però alguns depenen de vosaltres, perquè l’alumnat sou el primer!!!!

Aquest any a la biblioteca hem preparat un reguitzell d’activitats, si el virus ens deixa:

-Hi ha una exposició física amb les dedicatòries dels autors/es que ens han visitat al llarg dels anys. També en suport virtual en aquest espai.

Recital poètic a càrrec de l’Aula d’acollida i alumnat de reforç de 3r. Si algú més hi vol participar que ho digui!!

Tria d’un fragment literari  que t’agradi i anotar la referència bibliogràfica per si algú el desitja llegir. Envia’l en format Word al correu biblioteca@insseros.com i el penjarem a l’espai virtual de la biblioteca. Pots rellegir-ne alguns a la biblioteca.

Gamificació de cercar dos llibres dedicats per l’autor/a en préstec.

Exposició de punts de llibres literaris. El més bonic serà regalat a qui vingui a la biblioteca a agafar un llibre en préstec. Dependrà de la participació que es faci aquesta activitat o no. Us esperem!!!!!

Presentació d’una sorpresa que hi haurà a la biblioteca el dia 23 i que ha vingut per a quedar-se!!!

Fotografia literària: realitza una fotografia on apareguin llibres o quelcom amb vincle literari i envia-la al següent mail: biblioteca@insseros.com abans del dia 23 d’abril. I porta-la a la biblioteca impresa en paper i la posarem en un expositor!! Important: la fotografia has d’haver-la feta tu.

Intercanvi de llibres: deixa un llibre i emporta-te’n un altre. S’entrarà a la biblioteca d’un en un i prèvia desinfecció de les mans. Dependrà de la participació que hi hagi que es porti a terme o no aquesta activitat.

Concurs de microrelats a nivell exterior: biblionauta.com/concurtsjove. Bases obertes el 15 d’abril. Participació fins al 15 de maig 00:00. Escriure una narració curta sobre un heroi ridícul. 280 caràcters amb espai. Hi ha premis interessants. Professorat de llengües feu-ne difusió!!!!!

Decorar l’arbre que tenim a la biblioteca en motiu de Sant Jordi per part de l’alumnat que ho desitgi.

Regal d’un punt de llibre especial de la biblioteca a qui realitzi un préstec entre els dies 19 i el 23 d’abril inclosos.

WhatsApp literari per a professorat: escollir un fragment literari en vers o en prosa i crear un àudio d’un minut i compartir-lo. + una altra coseta…

-Els llibres encarats: encarament dels llibres mostrats a la zona dels llibres de cara a l’exterior per tal de convidar a la lectura.

Moltes gràcies per participar!!! Molt bon Sant Jordi!!!! I no oblideu, molta lectura!!!!!

La comissió de biblioteca

(Imatge extreta de: Mestre a casa)