Analitzem la COP26

El passat mes de Desembre els alumnes de 4t d’ESO van analitzar i debatre els resultats de la COP26 realitzada el mes de novembre a la ciutat de Glasgow.

Es va visualitzar una videoconferencia on un expert analitza i explica, que és una COP (Conference Of the Parties), quins objectius es treballen en aquestes conferencies, i a quins acords s’han arribat en l’edició d’aquest any, etc.

A partir d’aquest vídeo, l’alumnat de manera, reflexiva i dinàmica, va participar en una activitat digital i interactiva sobre els seus hàbits i compromisos amb la millora del medi ambient amb l’objectiu de que prenguessin consciència sobre la importància de tenir cura de l’entorn i els efectes de l’activitat humana en aquest.

En definitiva, el que es busca és empoderar als nostres alumnes per què prenguin decisions sostenibles, per advocar pel canvi sistèmic i inspirar a la resta per a fer el mateix.