AITONA EN FLOR I EL NOSTRE PLA D’ENTORN

El dimarts 20 de març, alguns alumnes de 3r ESO de l’Institut de Seròs, van col·laborar en una activitat  del pla d’entorn de diferents centres del Baix Segrià. Aquesta activitat portava als alumnes de 4rt de primària per una ruta didàctica de l’arbre en flor al municipi d’Aitona i nosaltres hi vam afegir el nostre gra de sorra.

Després d’un bon esmorzar ens vam organitzar per a realitzar diverses propostes.

Un primer grup va anar a veure els camps en flor d’Aitona on ens van explicar les diferents parts de la flor, ens va comentar la gran productivitat dels presseguers i com es lluita contra les diferents plagues.

Mentrestant un altre grup, visitava el museu de Sant Gaietà on ens van ajudar a fer flors amb papers de color i  ens van explicar el conte del nen préssec.

Per acabar vam visitar  la cooperativa Fruitona on ens van explicar el seu funcionament i tots els processos per els que passava per a arribar a aconseguir el producte final.

A la tarda els alumnes d’ESO van acompanyar els nens de primària als seus col·legis on els van ajudar a completar els treballs sobre l’excursió.

UN DIA RODÓ EN COMUNITAT I TREBALL PELS JARDINS DEL BAIX SEGRE!