Visita al Parc científic i tecnològic de Lleida

L’alumnat de batxillerat del centre va visitar el passat 21 de desembre el Parc científic i tecnològic de Lleida, el Fruitcentre i el Magical Media.

Primer ens van fer una explicació general de l’origen i funcionament del Parc Científic i Tecnològic, on hi ha un important viver d’empreses.

Al Fruitcentre vam visitar les plantes pilot i els laboratoris acompanyats de l’ex-alumna Núria Baró i la investigadora Neus Teixidó Espasa (mare del Xavier Castellnou), que també ens van explicar el seu funcionament i amb quines línies de recerca treballen.

Al Magical Media vam poder veure totes les instal·lacions i vam participar en un concurs televisiu simulat amb l’alumnat d’audiovisuals. Va ser molt divertit!

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *