PREINSCRIPCIÓ BATXILLERAT

Informem que el període de preinscripció pel Batxillerat 24-25 és del 18 al 25 d’abril.

L’alumnat interessat en estudiar Batxillerat al centre on cursa 4t ESO, NO HA DE FER LA PREINSCRIPCIÓ.

El mes vinent, convocarem als pares i mares dels futurs alumnes del nostre batxillerat per explicar-los amb detall l’organització i funcionament dels estudis.

Us avancem un resum de l’organització del curs actual.

En aquest breu vídeo del curs passat, alumnes i professors us expliquen la seva visió del centre.

Si us cal alguna entrevista amb nosaltres durant el període de preinscripció la podeu sol·licitar enviant un correu a direcció (Albert Sisó – asiso@insseros.cat).

BATXILLERAT A INS SEROS