Els passats 2 i 3 de desembre, tots els grups de 1r d’ESO van participar en una sortida cultural al Museu de la Música de Barcelona, una activitat pensada per apropar l’alumnat al món dels sons i dels instruments musicals.

Durant la visita, els alumnes van tenir l’oportunitat de descobrir com són i com funcionen diversos instruments, amb especial atenció als que formen part d’una orquestra simfònica. A través d’explicacions, activitats pràctiques i observació directa, van poder endinsar-se en la història i l’evolució de la música i dels instruments al llarg del temps.
L’experiència va permetre reforçar els continguts treballats a l’aula i, alhora, gaudir d’un matí diferent i enriquidor. Sens dubte, una sortida que va despertar la curiositat i l’interès de l’alumnat pel patrimoni musical.

