Food Technology 2021!

Aquesta optativa que es troba dins el marc d’assignatures que formen part del Grup d’Experimentació pel Plurilingüisme (GEP), treballa mitjançant l’aprenentatge Basat en Projectes (PBL) i AICLE en anglès.

Aquest curs, els alumnes de primer d’ESO han treballat molt i han realitzat un gran projecte!

Amb esperit emprenedor s’han plantejat com muntar un negoci de venda de
productes alimentaris.

Hamburgueses, batuts, creps, gelats, crispetes…Són algunes de les especialitats amb els que els nostres “chefs” de 1r d’ESO ens han sorprès!

Mireu quina bona pinta tenen aquestes preparacions!

Voleu visitar els seus estands? Cada grup ha recollit en un mural virtual (Padlet) tota l’informació sobre els seus productes i el seu punt de venda.

Cliqueu als enllaços per consultar amb detall aspectes com: el menú que ofereix, informació nutricional, horari d’atenció al públic…i fins i tot la llista de música seleccionada durant l’atenció als clients!

Grup 1: https://padlet.com/lperis4/Bookmarks

Grup 2: https://padlet.com/wchaoui/mirwps0tz07js5nw

Grup 3: https://padlet.com/lperez277/chekuclvvuhgrhck

Grup 4: https://padlet.com/itachimendoza/Bookmarks

Grup 5: https://padlet.com/dmogedano/ett3gk8jrmsezbx7

Grup 6: https://padlet.com/alopez3109/dgwm2o4qaw9eplwq

Grup 7: https://padlet.com/sarribas1/p19gzbfszay5jhis

Grup 8: https://padlet.com/hgarcia104/ 

Grup 9: https://padlet.com/hugopico45/wpvdudf53eovf0it

Per veure els VÍDEOS-RESUM de les exposicions orals que han fet en anglès, podeu clicar a les imatges següents:

Vídeo 1r A

Vídeo1r D

I al passadís de l’entrada de l’institut podeu veure l’exposició dels murals i de les maquetes que han realitzat dels seus estands!

 

 

 

Enhorabona a tots els alumnes, ha estat un gran projecte!

 

I vosaltres…Ja sabeu que voleu demanar?

#TecnoProfeSara

#FoodTechnology