Ela-ελα Teatre pel Dia Mundial del Teatre

Avui és el Dia Mundial del Teatre! I aquesta setmana, l’associació Ela-ελα Teatre ha estat protagonista d’una entrevista a la televisió de l’Hospitalet, al programa AULA LH, on s’ha posat en valor la seva dedicació a la difusió del teatre clàssic grecollatí i el seu fort vincle amb la nostra comunitat educativa.

Durant l’emissió del reportatge (el nostre docent i director del grup de teatre) en Dani Sáez i (les membres i alumnes del centre) la Itziar, la Natàlia i el Muhammad van parlar en representació de l’entitat, recordant uns inicis molt especials per a nosaltres: aquest grup teatral va sorgir a les aules de l’Institut Santa Eulàlia fa més de 25 anys. Avui dia, la relació continua més viva que mai gràcies al programa Fem Tàndem que l’entitat desenvolupa conjuntament amb el nostre institut, apropant les arts escèniques i el llegat clàssic a les noves generacions.

A més de repassar aquesta trajectòria i parlar la seva activitat que ofereixen oberta a tota la ciutadania, els representants d’Ela-Ela Teatre van aprofitar l’ocasió per anunciar les properes obres que estan preparant i avançar les dates en què es podran gaudir sobre els escenaris, com el proper 23 d’abril que la representaran per tot el centre o per la Festa Major d’estiu del barri, quan tothom podrà anar a veure-ho.

Des de l’Institut Santa Eulàlia i l’Ela-Ela Teatre us volem felicitar a tots: feliç Dia Mundial del Teatre! ελα-ελα!

Us deixem l’enllaç per si el voleu veure: https://lhdigital.cat/programa/aula-lh/aula-lh-25-03-2026-ela-ela-teatre/

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>