Llenguatge i emocions: Diccionaris d’emojis a 1r ESO

Com ja sabem les emocions i la gestió que fem d’aquestes són un pilar fonamental per a la nostra salut, i també dels adolescents. I és per aquest fet que

hem iniciat aquest curs de Llengua castellana i literatura treballant el llenguatge verbal, el llenguatge no verbal, les emocions i els diccionaris. Per això han elaborat uns diccionaris d’emojis que representen emocions i estats d’ànim. Han treballat de manera cooperativa la cerca d’informació, l’expressió escrita i l’expressió plàstica.

Han elaborat uns diccionaris amb una presentació, uns emojis ordenats alfabèticament que representen les diferents emocions i estats d’ànim.

Aquí us deixem un petit tast. Esperem que us agradi tant com a nosaltres.

“Totes les emocions són necessàries

perquè no pot haver-hi llum sense foscor.

L’important és saber gestionar-les”

 

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>