Tallers de Nadal

Avui és l’últim dia abans de les tan esperades vacances de nadal. Un descans merescut després de moltes setmanes de feina i esforç.
Des del nostre institut donem la benvinguda a les vacances dedicant aquest últim dia a gaudir i preparar aquestes properes festivitats. Gràcies a… Llegeix més»

PROJECTE CUINA

A la SIEI fa anys que tenim un projecte de cuina on treballem diferents matèries, de forma experimental per adquirir uns aprenentatges funcionals i significatius. Aquest curs estem estudiant les Comunitats Autònomes i les seves províncies.
Al primer trimestre hem cuinat plats de Catalunya, com la… Llegeix més»

DIA UNIVERSAL DE LA INFÀNCIA

Per celebrar el dia Universal de la infància, que aquest any commemora el 30è aniversari de la Convenció sobre els Drets de l’Infant, alguns alumnes de 1r d’ESO vam anar al Parlament de Catalunya per a celebrar-lo.
Allà ens va rebre el president Roger Torrent i,… Llegeix més»

Segona sessió de l’Escola de Famílies

El passat dimarts 26 de novembre es va celebrar, a la biblioteca de l’Institut, la segona sessió de l’Escola de Famílies, dedicada als nou tipus de personalitat aplicats a l’adolescència. Aquest tema es desenvoluparà en dues sessions; ara s’ha fet una introducció general a la… Llegeix més»

Tanquem la Setmana de la Ciència #SCISE19

Al llarg d’aquestes dues setmanes hem dut a terme diverses activitats al centre, coincidint amb la Setmana de la Ciència, agrupades a la Setmana de la Ciència a l’Institut Santa Eulàlia #SCISE19.

Aquest any les activitats fora del centre… Llegeix més»