Projecte EJE

Què és EJE ?

El projecte EJE (Empresa Jove Europea) proposa a l’alumnat crear i gestionar la seva pròpia mini-empresa a l’aula, prenent la forma jurídica de societat cooperativa. Aquesta establirà relacions comercials amb mini-empreses d’altres comunitats autònomes o països amb l’objectiu de “importar” i “exportar” productes entre si. Els productes importats seran comercialitzats en el mercat local per posteriorment analitzar els resultats i repartir els beneficis obtinguts, de la mateixa manera que qualsevol empresa real.

Per finalitzar, després de fer un anàlisi de resultats, es dissoldrà la cooperativa i amb els guanys es pretén retornar la inversió inicial i participar en alguna obra social que ells seleccionin.

Si voleu tenir més informació i seguir la seva evolució podeu adreçar-vos al següent enllaç:

click a la imatge

Hora de lectura

Des de fa alguns anys es fa una hora de lectura a la setmana. Durant aquesta estona, tot l’alumnat de l’ESO del centre està llegint a l’aula. I també el seu professorat.

Aquesta hora va canviant: dilluns 2ª del matí, dilluns 3ª del matí… Quan s’acaben les… Llegeix més»

El Treball de Recerca

El Treball de Recerca (TR) és una petita investigació sobre un tema determinat, orientat per un/a tutor/a, que es du a terme durant els cursos de batxillerat. Els diversos departaments proposen un seguit de títols, entre els quals cada alumne escull. Té per objectiu avaluar… Llegeix més»

Recuperació de matèria pendent

Sistemes de recuperació de la matèria:
Examen (establert pel Departament) i /o Treball (optatiu, depenent del Departament): Gener
Examen oficial (tots els departaments, en calendari establert per Prefectura): Maig
Proves extraordinàries: PEC, mes de Juny
Per a dubtes i aclariments, adreceu-vos al Departament respectiu i/o als vostres professors i… Llegeix més»

Currículum

L’etapa post-obligatòria de Batxillerat prepara l’alumnat per a estudis posteriors, ja siguin de la universitat o dels Cicles Formatius de grau Superior, i per a l’accés al món laboral.
Consta de dos cursos i s’estructura en
una part comuna (matèries comunes i tutoria), i
una part diversificada, depenent… Llegeix més»