Paral·lel 62 Festival

El dimarts 7 de maig es va celebrar el Festival de les bandes a la sala Paral·lel 62. Un total de 16 grups sorgits d’instituts públics de Ciutat Vella van interpretar una peça cadascú davant d’un públic de més de 1000 persones. El repertori va ser eclèctic i enriquidor des de Rosalia a Zoo, passant per Nina Simone o inclús peces pròpies. Organitzat per Xamfrà, Rockin’ i el Consorci d’Educació, el festival va ser un èxit rotund. L’alumnat de 3r d’ESO i tothom allà present va gaudir d’un espectacle irrepetible. El nostre grup de combo, integrat per onze alumnes, va contar amb la col·laboració d’Asier Vázquez per interpretar una peculiar versió del tema “Fake Plastic Trees”, de Radiohead.

Podeu escoltar-la en aquest vídeo: