Homenatge a Felícia Fuster

Aquest any 2021 se celebra el centenari del naixement de la poetessa i pintora, nascuda a la Barceloneta, Felícia Fuster.

La nostra proposta (exposició a la Biblioteca de la Fraternitat) per l’Any Felícia Fuster, pretén ser un petit homenatge a la seva obra poètica. A partir de les tankes (composicions poètiques de la tradició japonesa) que componen el llibre Estais i, lliurement, cadascú ha expressat plàsticament el poema que ha sentit, ja fossin alumnes o professors.

A l’optativa de Plàstica de 4t també els han treballat, en aquest cas amb la tècnica del collage.

Les tècniques són moltes i diverses, tantes com sensibilitats han participat en el projecte.

Les obres exposades hi seran durant tota la setmana i són la representació de les habilitats de l’alumnat i professorat amb inquietuds plàstiques. Avui dia 30 l’alumnat de 4t B amb l’alumnat de l’optativa de Literatura Catalana de 2n de Batxillerat hem fet la inauguració. A l’acte hem pogut sentir poemes llegits per l’alumnat de 2n de Batx i una de les narracions llegida per la poetessa Blanca Llum Vidal. Ha tancat l’acte la presidenta de la Fundació Felícia Fuster.

Agraïm al personal de la Biblioteca l’oportunitat de poder col·laborar. Esperem que sigui la primera de moltes col·laboracions.

Feu click al següent enllaç per veure els nostres dibuixos: https://docs.google.com/document/d/1DrA2hQbznbFqr8unSnSmU7gfz9QtWGFa/edit