AFA

Com molts de vosaltres ja sabeu, les AFA son associacions de famílies, de mares i pares d’alumnes sense ànim de lucre. Els membres que hi participen activament, dediquen el seu temps de manera voluntària, amb l’objectiu general de promoure la participació i col·laborar amb les activitats educatives del centre.

LA NOSTRA AFA

L´AFA de l´Instiut Joan Salvat-Papasseit va ser fundada l´any 1978, llavors es deia APA INSTITUT DE BATXILLERAT, J. SALVAT PAPASSEIT.

A la junta de l’AFA actual hi ha les següents persones:

Presidenta:  Laia Hidalgo

Secretària:   Belén Soler

Tresorera:    Marilola Maldonado

Contacte:   afasalvatpapasseit@gmail.com

Ens trobeu al depsatx de l’AFA els dimarts i dijous de 9:30h a 10:30h i els dimecres de 18h a 19h.

NO DUBTEU EN CONTACTAR AMB NOSALTRES PER A QUALSEVOL QÜESTIÓ. US ESPEREM!

QUINA FINALITAT TÉ UNA AFA?

Les AFA vetllem per la qualitat de l’ensenyament, tot proposant activitats, fent suggeriments o formulant queixes en relació amb el funcionament de l’escola.

Podem proposar i organitzar activitats extraescolars i de formació per a les mares i pares.

Col·laborem amb l’institut en activitats com ara sortides i viatges de fi de curs.

PERQUÈ ÉS BO PARTICIPAR EN L´AFA?

Perquè podràs conèixer i entendre com funciona l’institut, el sistema educatiu i la comunitat educativa.

Perquè  és positiu que tots vetllem per la qualitat de l’educació dels fills i filles, quantes més veus som, més ens podem fer sentir.

El grau d’implicació no ha de ser el mateix per a tothom; podem contribuir fent-nos socis, assistint a les assemblees, formant part de la junta o donant suport puntualment a alguna activitat per a la qual es necessitin mares/pares voluntaris. La dedicació la decidim cada mare o pare, segons les nostres possibilitats.