Participem al Plenari del Consell de Nois i Noies

Fa unes setmanes es va constituir el Consell de Nois i Noies de l’Ajuntament de l’Hospitalet. El dimarts dia 10 es va celebrar el primer Plenari, que aquest curs ha estat en format telemàtic. Hi van assistir l’Alcaldessa de la ciutat i les conselleres i els consellers dels diferents centres educatius participants. L’alumnat que representa el nostre institut són l’Angelin, el Rosenbert i la Sanae.
Aquest curs l’Alcaldessa ha donat tres encàrrecs a l’alumnat de secundària, els quals giren entorn a aquests tres aspectes principals:
La lluita contra el canvi climàtic.
La col•laboració amb els agents cívics en relació a l’ús de l’espai públic per part del jovent.
El treball en mitjans de comunicació per debatre sobre temes actuals i donar a conèixer iniciatives ciutadanes o d’intervenció comunitària.
Si voleu saber-ne més, no dubteu en llegir la notícia o veure el vídeo sobre la constitució del plenari.