Gaudim de l’últim dia abans de les vacances de Nadal

Avui, últim dia abans de les vacances de Nadal, hem passat un dia diferent al Rubi. El dia s’ha dividit en dos moments molt especials i diferents: unes “Olimpíades de Nadal” i una sessió de tutoria.

Les “Olimpíades” han inclòs vuit proves i, en acabar, s’han jugat els partits d’alumnes contra profes. L’alumnat ha treballat en equip, ha mostrat la seva creativitat i les seves habilitats esportives i, sobretot, s’ha divertit a l’aire lliure!

A la classe, cada grup ha gaudit d’una estona de tutoria on han comentat els butlletins de notes, han parlat, han jugat, han fet l’amic invisible i han fet cagar al Tió. Aquesta última és una nova tradició al centre que tothom ha rebut amb molta il·lusió! L’alumnat fa una setmana que l’alimenta (o el sobrealimenta) i avui l’han fet cagar amb totes les seves forces!! Aquest any s’han portat força bé perquè ha cagat una carpeta #somrubióiors per tothom!!! Visca el tió del Rubi!!!