Marató de l’Energia. Seguim!

La Marató de l’Energia està deixant empremta al Rubió i Ors! Amb alguns alumnes de Batxillerat hem revisat els contenidors de reciclatge, arreglat totes les tapes i buidat al carrer quan calia! Amb els Líders Verds de 3r s’han penjat els cartells de control de la despesa i apuntat el que estem aconseguint reduir. Petites tasques cooperatives que minimitzen la despesa de CO2 i generen la consciència energètica que tant necessitem per l’Agenda 2030! L’enhorabona als Líders Verds i a tot l’alumnat tan implicat de l’Institut!