Les nostres alumnes assisteixen a partits internacionals de criquet

🏏El cap de setmana passat alumnes de l’institut que juguen a l’equip de criquet @lh_cricketclub van assistir als partits internacionals de la selecció espanyola contra Txèquia.

➡Vam conèixer el president de la federació espanyola de criquet i altres membres del comité, i els hi vam parlar sobre el projecte ApS “El Criquet Uneix”. El comité es va interessar molt en el projecte i ens ajudaran a enfortir-lo fent-nos arribar material nou als cinc instituts que l’implementem.

Moltes gràcies a la federació pel seu suport! @cricket_spain_

📸 Amb l’Uswa Syed @usxa_x i la Rabia Mushtaq @_rabia._05, dues jugadores de la selecció nacional i grans referents del criquet femení!

@apscatalunya
@lheducacio