GeneraCcions socials

Al llarg d’aquest últim trimestre, a l’assignatura de Socials, hem estat treballant amb els alumnes de 3r d’ESO el projecte “Històries de vida i món laboral” emmarcat dins el projecte Generaccions

Arrel de les entrevistes realitzades als avis i àvies de la residència Francisco Padilla, han pogut endinsar-se en l’anàlisi dels diversos sectors econòmics i la seva evolució.

Avui hem anat a lliurar a la residència les infografies que mostren les històries de vida i la trajectòria laboral dels avis i àvies, històries de migració, de jornades dures i llargues a l’agricultura, a la indústria i al tercer sector.

L’alumnat ha gaudit molt esbrinant quantes pessetes pagaven per un jornal o analitzant com s’han anat transformant certes professions.

Agraïm la col.laboració del personal de la residència i dels avis i àvies que han participat al projecte. El seu testimoni ha permès als alumnes poder reconstruir un passat ple de vida.