Colònies 3r ESO

Enguany l’alumnat de 3r ESO ha anat a Planoles de colònies. Allà han fet un joc de pistes per conèixer la població i s’han ficat literalment al riu en el transcurs d’una activitat en què han après un munt de coses sobre els éssers invertebrats que hi viuen.

Els nostres alumnes també han visitat el monestir de Sta. Maria de Ripoll, joia de l’art romànic català, on han après història, història de l’art i tipografia gòtica.

Entre visita i activitat, activitat i visita, han trobat temps per jugar a futbol i per entretenir-se. En tres dies han aconseguit gaudir de la natura, conviure en un entorn distès, fora de l’institut, i han après un munt de coses. Han estat unes colònies perfectes!