La petita fira solidària dels Drets Humans

Dintre del marc del projecte de 1r ESO del 2n trimestre, en què hem treballat els Drets Humans, i gaudint del nostre mural del pati dedicat als “Drets Humans” de fons, hem organitzat una petita fira amb esmorzar solidari, tómbola de la sort, reptes esportius, taller de henna, racó d’artesania, etc per poder recaptar diners per fer una donació que aquest curs l’alumnat ha decidit que es faci a la Creu Roja de L’Hospitalet de Llobregat, de què algunes de les nostres famílies són usuàries. I és que no cal anar a l’altra banda del món per veure com els Drets Humans són ignorats. Gràcies a ONG com la Creu Roja, o com Proactiva Open Arms, o com Intermón-Oxfam, o el Grup de Dones de L’Hospitalet, Metges sense fronteres i tantes altres, vivim en un mon una mica millor. El nostre agraïment més profund va per totes elles i es concreta en la nostra aportació a La Creu Roja de L’Hospitalet de Llobregat.

La fira va aconseguir complir els seus objectius de participació i recaptació, per la qual cosa volem agrair també tota la implicació de l’alumnat i el professorat de projectes, que han treballat de valent per fer realitat la petita fira, però també la resposta de la resta de companys (alumnat i professorat) que hi han participat. L’èxit és compartit i estem contents d’haver col·laborat en potenciar els Drets Humans a L’Hospitalet de Llobregat.