Sant Jordi 2022

Quin és el dia més bonic de l’any? Per molts membres de la nostra comunicat educativa, de ben segur que és aquest: Sant Jordi.

Divendres vam celebrar la diada de Sant Jordi. Vam lliurar els premis literaris, matemàtics i, fins i tot, vam felicitat els campions de la lliga de futbol.

També vam gaudir de diferents actuacions musicals, vam fer manualitats temàtiques de la Diada, vam intercanviar llibres a la fira del llibre… I l’alumnat de batxillerat ens va preparar l’esmorzar!

El professorat va participar activament amb l’elaboració d’un poema que és un cant a la vida. Sens dubte, el jovent al nostre centre va servir d’inspiraració.

Va estar una festa on les protagonistes van estar la convivència, la lectura i l’escriptura! Felicitats a totes les persones participants i a les guanyadores! I gràcies a l’alumnat i al professorat per fer possible aquest dia! Esperem que el nostre alumnat s’ho passés tan bé com s’ho va passar el professorat i que el curs vinent hi hagi més i encara millor de tot lo bo que surt d’aquesta celebració. 📚🌹