Certamen de Lectura en Veu Alta confinat

Des de fa ja cinc anys, el nostre institut participa en el Certamen de Lectura en Veu Alta, que organitza la Fundació Enciclopèdia Catalana i la Generalitat de Catalunya.
Aquest curs semblava que ja no hi podríem participar a causa del confinament, però davant d’aquesta situació, des del Grup Enciclopèdia i el Departament d’Educació ens van proposar participar-hi en un nou format de Certamen en Confinament,  enviant un vídeo llegint des de casa.

S’ha creat un canal de youtube on hi ha penjats els vídeos de l’alumnat que ha volgut. Nosaltres hi hem participat en les tres categories possibles. Els vídeos ja els podeu veure al canal de youtube acasallegimenveualta.

Durant el 1r i el 2n trimestre ja havíem estat treballant la lectura en veu alta en català i els resultats han estat visibles! L’alumnat ha pogut mostrar la seva lectura i la seva expressió oral en català. Han rebut també un diploma digital i l’institut participarà en el sorteig d’un lot de llibres que es realitzarà la setmana vinent.

Hi han participat l’Àfrica, la Noa i el Felipe (de 1r ESO) i quatre alumnes de l’Aula d’Acollida: la Jasleen de 2n ESO, la Mamata, la Belén i la Yachu, alumnes de 4t ESO.

Volem aprofitar per felicitar-vos i agrair-vos la vostra participació.

Ho feu molt i molt bé!