Acting Together

Un any més, l’Acting Together ha donat a conèixer l’activitat del Programa d’auxiliars de conversa en anglès que s’està realitzant en els centres educatius de secundària de la ciutat.

En aquesta quarta edició, l’Acting Together s’ha transformat en una trobada però en format virtual, on tots i totes les participants han presentat petites accions teatrals, vídeos o exposicions orals en llengua anglesa, com a eina d’aprenentatge i d’immersió.

Com cada any, l’alumnat de 4t ESO del nostre institut hi ha participat. En aquesta ocasió, han preparat una entrega de premis musicals i han volgut acabar el show amb un “ tribute” al famós musical West Side Story, amb la interpretació de la peça America. L’activitat es desenvolupa íntegrament en llengua anglesa per ajudar a millorar la competència comunicativa orals de l’alumnat a través d’accions audiovisuals.

Encara que el resultat no ha estat el que teníem previst, us presentem un video acabat durant el confinament. Gràcies per la feina ben feta i les ganes de treballar en qualsevol situació. Esperem que el gaudiu com ho hem fet nosaltres!

Aquí teniu el vídeo!