Apadrina un alumne

[Text de les alumnes Cristina Corrons i Jana i Ona Gil Albiol]

Els estudiants de 4t d’ESO des de l’inici del curs hem dut a terme un projecte anomenat «Apadrina un alumne» per ajudar els nens de 1r en les seves tasques i compartir moments de joc. Aquesta iniciativa va sorgir de les Assemblees el curs anterior i ja està en marxa des de l’abril de 2023.

Durant la primera sessió vam preparar jocs de presentació per conèixer-nos entre tots d’una manera més dinàmica. A la segona i a la tercera sessió ens vam dedicar més al reforç acadèmic, i els vam donar consells de tècniques d’estudi.

Estem actuant com a mentors, oferint suport acadèmic i reforçant vincles mitjançant activitats lúdiques. Aquesta experiència no només està beneficiant els estudiants de 1r d’ESO, sinó que també ens està ensenyant la importància de l’empatia i la col·laboració, creant records positius i reforçant la comunitat escolar.

Els padrins estem esperant amb moltes ganes la pròxima sessió!