Visita arquitectònica a Barcelona

Els alumnes de batxillerat de la matèria Dibuix Tècnic han realitzat una sortida a Barcelona amb l’objectiu de conèixer el ric patrimoni arquitectònic de la ciutat comtal mitjançant un itinerari elaborat pel departament de Visual i Plàstica.

La ruta va començar amb un passeig per la Rambla i alguns dels indrets més representatius del casc antic, com el barri gòtic, la seva catedral o el call jueu. A continuació es va realitzar una visita guiada per l’interior de la Sagrada Família, l’obra més coneguda del mestre Gaudí, i també un recorregut per la Barcelona modernista de l’Eixample i Passeig de Gràcia. Per finalitzar la jornada, els alumnes van accedir al parc Güell, on van gaudir d’una altra de les joies del modernisme català.