TPV Escola, la nova app de gestió de l’institut

Amb l’inici del curs 2023-2024, el centre ha posat en funcionament l’aplicatiu TPV Escola. TPV Escola és una eina de gestió que recull comunicacions, autoritzacions i pagaments de manera segura. L’ús d’aquesta nova app permetrà agilitzar els processos de pagament i autoritzacions i fer un pas més endavant en l’assoliment dels objectius d’Escola verda, minimitzant encara més les comunicacions en paper.

En els darrers dies, haureu rebut al correu electrònic les instruccions per accedir i identificar-se a TPV Escola, que us resumim tot seguit.

Des de l’app mòbil

1. Descarregueu i instal·leu l’app per a Android o per a iOS.
  2. Obriu l’aplicació i seleccioneu la població «Cambrils» i el centre «Institut Ramon Berenguer IV».
  3. Introduïu l’usuari i contrasenya que heu rebut per correu electrònic. Aquesta informació queda gravada per a futurs inicis de sessió.
  4. Aneu a «El meu compte» i registreu una signatura per a les autoritzacions.

Si teniu més d’un fill o filla al centre, podeu incorporar tots els usuaris a Usuaris > Nou usuari. Per canviar d’usuari, feu clic a Usuaris > Canvi d’usuari.

És important que verifiqueu o doneu d’alta el vostre correu a TPV Escola, a l’apartat «El meu compte». Al correu que hi doneu d’alta rebreu justificants de cada pagament i altres comunicacions que enviï el centre. No cal lliurar el justificant al centre

Des del web

Accediu al web de l’empresa i seguiu els passos indicats anteriorment.

Podeu trobar més informació sobre l’aplicació i l’ús de l’app mòbil o el web a la pàgina de TPV Escola.

Si teniu qualsevol dubte, us podeu adreçar a la secretaria del centre.