Tallers de Nadal

Un any més, celebrem les vacances de Nadal amb diversos tallers organitzats per alumnes de 4t d’ESO i cicles formatius on participa la resta de l’alumnat, és una oportunitat per recaptar diners de cara al seu viatge de fi d’etapa.

Els alumnes han començat la jornada visionant una pel·lícula amb temàtica de valors sobre la qual han pogut debatre posteriorment. Després han participat en diferents activitats com batucada, disseny de samarretes, decoració de galetes, henna, jocs de taula, karaoke, futbol o voleibol, entre d’altres.

Una jornada molt entretinguda!

Podeu trobar totes les imatges  clicant aquí.