Robòtica a 4t d’ESO

Els alumnes de 4t d’ESO de Tecnologia treballen en la construcció i programació de robots amb la placa controladora Arduino. Durant el curs s’han fet un seguit de pràctiques que culminen amb la construcció d’un robot seguidor de llum i un robot que evita els obstacles.

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut