Pintem la tardor

Els alumnes de Religió de 4t d’ESO han acudit a la Residència Baix Camp per compartir una estona amb els nostres estimats avis. Això sí, els hem fet treballar de valent! I és que enguany volíem donar color a la tardor…

Per aquest motiu, amb la gran ajuda de la professora de Visual i Plàstica Eva Esteban, i també d’alguns dels seus alumnes, hem pintat amb aquarel·les els dibuixos que ella ens havia preparat. Una bona excusa per compartir xerrades, rialles i confidències.

Un cop més, hem d’agrair a la Residència i a tots els avis que ens ajudin a acolorir la vida!

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut