Jornada d’emprenedoria 2020

Per tercer any consecutiu l’INS Ramon Berenguer IV participa en la Jornada d’emprenedoria INN Cambrils. La Jornada organitzada per l’Ajuntament de Cambrils, i que es porta a terme a les instal·lacions de l’Escola d’Hoteleria i Turisme, acull a 40 participants, alumnes de Cicles formatius i Batxillerat que provenen de tots els instituts del municipi de Cambrils, que cursen mòduls i matèries relacionades amb economia o emprenedoria.

Des de l’inici de la jornada es formen grups a l’atzar amb l’alumnat de tots els centres, l’objectiu és generar idees innovadores per tal de solucionar un repte vinculat a la població. Aquest cop el repte era: “Què fem amb la Teresa?” consistia en donar ús a una barca construïda abans de la Guerra Civil i que es troba al Museu d’Història de Cambrils.

Tenint en compte l’exposició, la creativitat i la viabilitat de la proposta, el jurat va triar la proposta guanyadora, que pretenia impulsar la barca amb un motor elèctric derivat de plaques solars i que es dedicaria a la recollida de plàstic del mar durant l’hivern i al turisme a l’estiu. La restauració es faria per part de l’alumnat del Cicle de Manteniment d’embarcacions d’esbarjo del propi institut.

En els tres grups guanyadors hi va haver alumnat del nostre centre: en el primer premi el Jon Telleria de 2n de BAT, en el segon l’Ilya Volodin de 1r del cicle d’Administració i Finances i en el tercer, l’Omaima Aouahoud de 1r i el Guillermo Bazzardi i l’Eric López de 2n del cicle d’Administració i Finances.

Enhorabona a tots i a totes per les vostres propostes!

Clicant els enllaços podeu veure les notícies publicades al respecte: Diari de Tarragona Revista Cambrils