IV Museu de les Matemàtiques RBIV

Museu de les Matemàtiques de l’INS Ramon Berenguer IV 2021/2022

Potser és perquè ara ja feia dos cursos que per culpa de la Covid no havíem pogut fer aquesta activitat i portàvem moltes ganes acumulades, o potser perquè molts dels actuals alumnes de 4t d’ESO d’enguany, que van participar d’aquesta activitat quan eren alumnes de 6è de primària i en guarden un bon record, ara n’eren els monitors responsables de que tot sortís bé.

Però la realitat és que vam compartir dues jornades en què l’alumnat de 6è de les Escoles Marinada, Cambrils, Joan Ardèvol i també de les escoles Mas Clariana i Guillem Fortuny (gràcies a la col·laboració de l’Ajuntament en el transport), va gaudir i compartir Matemàtiques amb els nostres alumnes de 4t d’ESO. Tot un plaer i un orgull veure’ls com van assumir de forma autònoma i responsable el desenvolupament de les activitats que s’havien estat preparant les setmanes abans.

Cal felicitar-los, i estem segurs que els alumnes de 6è també en guardaran un bon record, i que aquells que acabin estudiant ESO al Ramon Berenguer esdevindran, també, uns molt bons monitors quan arribin a 4t!