Intercanvi amb França

La setmana del 22 al 29 de setembre, un grup d’alumnes de francès de 3r i 4t d’ESO ha dut a terme la primera part de l’intercanvi del curs 2018-19 i ha realitzat l’estada a França,  a la zona del nord dels Pirineus, concretament amb un grup de Troisième del Collège Didier Laurat de Saint-Gaudens.

Al llarg d’aquests dies els nostres estudiants han pogut familiaritzar-se amb la llengua francesa, han gaudit de l’acollida de cadascun dels seus “correspondants” i han practicat nombroses activitats esportives i de convivència, com ràfting, espeleologia, senderisme i circ. També han tingut ocasió de visitar el centre històric de Toulouse, on han anat descobrint els monuments més representatius mitjançant una xarxa d’enigmes per grups. L’experiència ha resultat fantàstica i molt positiva per a tothom.

Agraïm a les famílies acollidores i als docents francesos la seva atenció i estima i tenim moltes ganes de rebre’ls a casa nostra el mes d’abril. Esperem que la seva estada a Cambrils sigui tan agradable i profitosa com la nostra a Saint-Gaudens.

Podeu trobar més fotos del viatge a l’Instagram del centre (cliqueu aquí) i també llegir l’article que ens ha dedicat el diari digital La Dépêche (cliqueu aquí).